مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

حدیث نور

رُویَ أنَّ اللهَ تَعالى یَقولُ فی بَعضِ کُتُبِهِ : یَابنَ آدمَ، أنا حَىٌّ لا أمُوتُ، أطِعنی فیما أمَرتُکَ حَتّى أجعَلَکَ حَیّاً لا تَموتُ، یَابنَ آدمَ، أنا أقولُ لِلشَّیءِ : کُنْ فَیَکونُ، أطِعنی فیما أمَرتُکَ أجعَلکَ تَقولُ لِلشَّیءِ : کُنْ فَیَکونُ .
روایت شده که خداى تعالى در یکى از کتاب هاى خود مى فرماید : اى فرزند آدم! من زنده اى هستم که هرگز نمى میرم ; از فرمان هاى من اطاعت کن تا تو را زنده اى قرار دهم که هرگز نمیرى. اى فرزند آدم! من به هر چه بگویم : هست شو، هست مى شود. از فرمان هاى من اطاعت کن تا تو را چنان قرار دهم که به هر چه بگویى : هست شو، هست شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر ظهور دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.almahdi25.blogsky.com

وبلاگ بسیار زیبایی دارید . ما هم سعی و تلاش خود را به کار می گیریم که وبلاگی مانند وبلاگ شما زیبا و دلنشین داشته با شیم .
همیشه موفق باشید.

اگر توانستید به ما هم سری یزنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد