مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

فاطمه ‏علیها السلام و بانوان جهان‏

در روایتى عبارت «فى زجاجة کانّها کوکب درّى...»10 به وجود بزرگوار صدّیقه کبرى فاطمه زهراعلیها السلام تأویل شده و به حسب آن روایت، ایشان مانند ستاره‏اى درخشان در میان بانوان جهان است.11 به همین جهت است که وقتى شخصى از پیامبرصلى الله علیه وآله وسلم پرسید که: مریم با فضیلت‏تر است یا فاطمه؟ آن حضرت نخست در پاسخ سکوت نمود تا آنکه آن شخص بار دیگر سؤال کرد: یا رسول اللّه! فاطمه افضل است یا مریم؟ پیامبرگرامى در پاسخ فرمود: «فاطمه در دنیا و آخرت بافضیلت‏تر است.» و در روایتى نیز آمده است که: «برترین زنان جهان چهار تن هستند: آسیه، مریم، خدیجه و فاطمه‏علیهم السلام، اما فاطمه برترین آنهاست.» و در روایتى دیگر آمده است: «مریم برگزیده زنان عصر خود، اما فاطمه برگزیده زنان همه زمانها است


10. نور / 35.
11. همان

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.google.com/search?hl=fa&q=+%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%2

سلام
خسته نباشید.
از خدا می خواهم به زحمات شماپاداش عطا نماید.
در ابتدا باید بگویم بخش عضو شدن در سایت شما غیر فعال است و لینک ها هم درست کار نمی کنند.(لینک های سمت چپ صفحه هم باز نمی شوند.
من سئوالی دارم:سایتی که در آن دسترسی به کتب شیعه و امکان جستجو در آن باشد را معرفی کنید. به خصوص کتاب من لایحضرة الفقیه .
اجرتان با خدا.

دوست عزیز خسته نباشید
در مورد عضو شدن در وبلاگ این قسمت مدتی است توسط بلاگ اسکای غیر فعال شده است و از دست ما که عضو آن هستیم کاری بر نمی آید و در مورد لینکهای سمت چپ برای دسترسی به لینکهای سمت چپ باید از قسمت جستجوی وبلگ استفاده کنید و در مورد آدرس سایتی که خواستی باید بگم که چند باری در وبلاگ آدرس های مختلفی معرفی شده که شما باز هم با جستجو میتوانید به خواسته خود برسی و اما در مورد کتلب لایحضره الفقیه باید بگم این کتاب در کتاب خانه من موجود است اما در سایتهای درگر اطلاعی ندارم ولای سعی میکنم که آدرسی برای شما پیدا کنم ... بستانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد