مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

شعری از یک دوست

ای که از میکده ی راه خدا میگذری                     

                              تو چه دانی که در این ره به کدامین گذری

تو که در زاهدیت راه خدا می جویی                   

                             واندر این ره به هر ان گل که رسی می بویی

تو که در عاشقیت دل به خدا میبندی                    

                             انچنان مست شوی کز سخنت میخندی

تو بدان هر که رود راه خدا در دینش                      

                               عاقبت غرق شود در هدف ایینش

ازدوست خوبم مهسا

نظرات 1 + ارسال نظر
خاک پای علی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.yasoob.blogfa.com/

سلام
پیامبر خداصلی الله علیه وآله:خداوند عزّوجل درباره علی به من سفارش کرد. عرض کردم:پروردگارا! آن سفارش را برایم روشن ساز.

فرمود:«بشنو».

گفتم:می‏شنوم.

خداوند فرمود:«به درستی که علی پرچم هدایت، پیشوای اولین من، و روشنگر راه فرمانبرداران من است و او کلمه‏ی است که پرهیزگاران را به پیروی و همراهی آن فرمان داده‏ام. هر کس او را دوست بدارد، مرا دوست داشته است و هر کس او را دشمن بدارد، مرا دشمن داشته است. علی را به ا ین محبّت، بشارت بده .
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد