مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

دعای روز

الّلهم اجعَل لی فیه نصیباً مِن رَحمَتِکَ الواسِعَة
وَاهدِنی فیه لِبراهینِک السّاطِعة
وَ خُذ بِناصیتی إلی مَرضاتِک الجامِعة
بمحبَّتِک یا أمَل المُشتاقین

خدایا! آهنگ دل انگیز رحمتت را همه کس شنیده است، و نعمت بی دریغت از کران تا کران کشیده است. مهرورزی تو آن سان است که کسی از آن برکنار نباشد، و محبتت آن اندازه است که کس نیست که از آن برخوردار نباشد. مهربانا! امروز مرا بهره ای ده که باران رحمتت بر من نیز ببارد، بارشی که قطره قطره اش گل بخشش به بار آرد.
از هر طرف که نگریستم نشانه های عظمت تو را درخشان دیدم و آیات شگفت انگیزت را نمایان. دیده به هر سو که انداختم، در قاب آینه چشمانم آیتی از تو اندوختم و در سودای عشقت سوختم. بار الها! برق برخاسته از برهانت را تا سویدای جانم روان کن و پذیرش آیین پاکت را بر جان شیفته ام آسان کن.
خدایا! شعری سراسر عشق سروده ام و سر بر آستان تو سوده ام، رضایت تو مایه نجات من است و عنایت تو سرمایه حیات من. در این دنیای پرآشوب، نیل به بلندای رضایت تو افتخاری بزرگ است و دست یافتن به قله خشنودی تو اعتباری سترگ. تو خود زمام مرا برگیر و فرایم خوان، و به خرسندی فراگیر خویش برخوان.
همه شیفتگان واله و سرگشته تو اند، و جمله سوختگان، تشنه تو. هر که جانش در آتش عشق تو سوخت، و پیوسته چشم به امید تو دوخت، با یک نگاه محبت آمیز تو دل از همه کس گسست و سایه آرامش بر جانش نشست.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری
اگر تبادل لینک هم خواستی بکنیم لینک من رو بزار بعد بهم بگو تا من هم لینک شما رو بزارم.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد