مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

«حضرت عبد العظیم حَسَنی» به شهادت رسیدند.

 «حضرت عبد العظیم حَسَنی» به شهادت رسیدند.
[15 شوال 253] - «حضرت عبد العظیم حَسَنی» به شهادت رسیدند. آن حضرت از اعقاب امام حسن مجتبی (ع) و معاصر با امام محمد تقی (ع) و امام علی النقی (ع) بودند. حضرت عبد العظیم در زمان مُعْتَزخلیفه عباسی اثر ظلم و جور خلیفه به شهر ری هجرت کردندو در محله‎ای به نام« سکَّةُ المَوالی» در سردابی مأوا گزیدند و از آن محل با شیعیان ارتباط داشتند شایان توجه است که حضرت عبد العظیم به تصمیم شخص خود اقدام به این سفر نکردند بلکه به امر امام هادی(ع) به ایران و به شهر ری مهاجرت کردند.
نظرات 1 + ارسال نظر
سرخ جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام دوست خوبم. بسیار خوشحال هستم که وبلاگی به این با معرفتی نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کردم. امیدوارم به منهم سری بزنی و خوشحالم کنی.
یا علی (ع) مدد
خدا حافظ

دوست عزیز من علیک سلام ... با حضورت در وبلاگ من و ارائه نظر خودت من را بسیار خوشحال کردی و بدان همیشه به تو سر میزنم و همیشه در کنار تو هستم ... یا علی(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد