مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

از فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام

 از مناقب خوارزمی  از مجاهد از ابن عباس  گفت:  پیغمبر  (ص) فرمودند  : اگر تمام درختان قلم بشوند و همه دریاها  مرکب  و اجنه حساب کننده  باشند و انسانها نویسنده نمی توانند فضائل  علی (ع) را بشماره  در بیاورند . 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی ایزدیار عشق به خدا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.e-kh.blogsky.com

امید است شما دوست عزیز هم در طرح ختم قران در وبلاگ من شرکت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب من یه سری بزنید و پایین جدول را بخوانید

علی ایزدیار عشق به خدا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.e-kh.blogsky.com

بابا تو دیگه چقدر با مرامی ...
منو لینک کرده بودی و به من خبر نداده بودی تا لینکت کنم ...

شانسی وبلاگتو دیدم و تعجب کردم که منو لینک کردی اونم بدون این که به من بگی ...

منم سریع به وبلاگم رفتم و شما رو لینک کردم

خیلی با مرامی

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد