مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

مولا علی (ع) و شیعه علی

السلام علیک یا ثارالله

معراج نبی

رسول خدا (ص) فرمود :  

شبی که مرا به اسمان بردند خداوند دستور داد تا بهشت و دوزخ را به من نمایانند ، بهشت و نعمتهای رنگارنگ ان را دیدم ...

(فرائد السمطین239/1)

ـــ بر در پنجم نوشته بود " خدایی جزءالله نیست ، محمد رسول خداست ، علی ولی خداست ، هر که میخواهد خوار نشود دیگران را خوار نسازد ، هر که میخواهد ناسزایش نگوییند خو ناسزا نگویید ، هر که میخواهد ستم نبیند ستم نکند ، هر که میخواهد به دستاویز محکم چنگ زند پس به گفتار لااله الاالله ، محمد رسول الله ، علی ولی الله بچسبد"
نظرات 1 + ارسال نظر
علی ایزدیار جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.e-kh.blogsky.com

سلام وبلاگت رو دیدم اگه مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستی به وبلاگم بیا و یک نظر بده . راستی لینک حقایق افشاگرانه در اسلام نیز لینک من هم هست و من نیز در لینک او قرار دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد